kedd, december 20, 2011

Karácsonyi hangulatban

Mai napi program: paleo bejgli! Ti hogy álltok a sütéssel? Mákos vagy diós?
Holnapi terv: karácsonyi kekszek. Még nem döntöttem el, hogy egy mézeskalács szerű, gyömbéres, fahéjas kekszet süssek, vagy inkább egy csokis-mogyorósat. Szerintetek? Milyen receptnek örülnétek jobban? Szavazzatok a kommentekben!
Bevallom, én még nem érzem a karácsonyi hangulatot. Remélem a sütögetés majd meghozza. Ha nem, hát a karácsonyi vásár ma este már biztosan :)

 


3 hozzászólás:

Névtelen írta...

Várom a receptet nagyon, mert idén először én is kipróbálom a paleo beiglit! :)

botao írta...

Újratervezés van, ugyanis elfelejtettem, hogy tavaly hogyan csináltam :D Az első nekifutás sikertelen (finom, de kanállal kell enni:))) …most finomítok rajta. Remélem a második kör sikerül és nem vársz hiába.

botao írta...

Úgy tűnik összejött, már a sütőben :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...